פרוייקט ‘כרטיס תלמיד’ קם כפועל יוצא לשיטות הלימוד הרבות אליהן נחשפתי במהלך השנים ואשר שולבו עם שיטות נוספות שנבנו מתוך עבודה רבת שנים עם אוכלוסיות בעלות קשיי למידה, הפרעות קשב וריכוז ופעלתנות יתר.
לאורך השנים, לימדתי מאות תלמידים, והייתה לי הזכות לעבוד עם אנשים ממגוון רחב של רקעים, וביניהם תלמידים עם אתגרים שונים כמו הפרעות קשב וריכוז, דיסלקציה, חרדה, אוטיזם ועוד. עם הזמן, הבנתי שהדרך הקונבנציונלית ללמד נהיגה לא תמיד מתאימה לכולם, ושצריך למצוא דרכים יצירתיות וגמישות יותר להתאמת הלמידה לכל תלמיד.
אני מאמינה שלכל אחד מגיעה הזדמנות ללמוד בצורה שמתאימה לו, וזה יכול להיות הרבה יותר קל ונעים אם יש כלים שמאפשרים למידה בקצב אישי ובסביבה נוחה.
באתר אני מציעה מערכת לימוד הכוללת את כל חומר הלימוד הנדרש, בצורה ויזואלית קלה ונוחה להבנה הכוללת המון טיפים שמתאימים לכל תלמיד, גם אם הוא מתקשה לשמור על ריכוז בשיעור הרגיל, סובל מחרדה או מתקשה להתמודד עם יישום הכללים תוך כדי נהיגה.
המערכת מספקת לא רק תכנים ברורים ומעשיים, אלא גם מבטיחה שלכל תלמיד תהיה גישה לחומר הלימוד בכל זמן על מנת שיוכל להתקדם בקצב המתאים לו ואף יוכל לשתף את מורה הנהיגה לצורך תרגול יעיל בשיעורים.
אני מזמינה אתכם להיכנס לאתר ולהתחיל ללמוד! עם הכלים הנכונים, כל אחד יכול לעבור את הטסט בקלות ולהיות נהג מצוין!
אבי ומורי, יהודה טייב ז”ל, היה מורה לנהיגה ומנהל מקצועי , מייסד בי”ס ‘טוב’ - המרכז המתקדם ללימודי נהיגה אשר לימים גדל לרשת בתי”ס ומכללות למקצועות התחבורה.
אבי הקנה לי את הבסיס והיסודות ללימוד והוראת הנהיגה כשערכי אהבת אדם, סובלנות ורגישות לאחר הייתה נר לרגליו.
את רישיון הנהיגה שלי הוצאתי לאחר שלמדתי עם עשרות מורי הנהיגה אשר לימדו בבית הספר אותו ניהל אבי היקר וכן כסטודנטית להוראת נהיגה זכיתי ללמוד מהמורים הוותיקים והאגדיים כמר אבי אדרי, מר שלום נדם ז”ל, מר דן לינק ז”ל , מר איציק טל ועוד רבים וטובים. הפרוייקט מוקדש לזכרו של אבי היקר והאהוב שתמך, גיבה והיה משענת מקצועית איתנה לאורך כל בניית הפרוייקט ואשר בלעדיו לא היה עולה בידי להוציא פרוייקט זה.
יהי זכרו ברוך
בעלת תואר B.A בכלכלה ומנהל עסקים. מורה לנהיגה 18 שנים ומנהלת מקצועית. מבעלי בית הספר לנהיגה ‘טוב אריאל’.
בהחלט כן!
סעיף 16 ב לפקודה קובע: “מי שבידו רישיון להוראת נהיגה לא ישתמש, בשעת הוראת הנהיגה, בטלפון קבוע או נייד, אלא באמצעות דיבורית”.
סעיף זה בא להבטיח כי לא יעשה שימוש אשר יסיח את דעתו של המורה מנהיגתו של התלמיד, אולם כאשר אנו עומדים בצד הדרך ,במקום חוקי ובטוח כמובן, המכשיר מונח בדיבורית/התקן קבוע, ניתן בהחלט לעשות שימוש במכשירים אלו ובוודאי כשהשימוש הינו לצורך לימוד וחלק ממהלך השיעור.
בהחלט כן!
תקנה 28 ב לתקנות התעבורה קובעת:
בעת שהרכב בתנועה, הנוהג ברכב:
לא יאחז בטלפון קבוע או נייד, ולא ישתמש בהם ברכב אלא באמצעות דיבורית.
גם במקרה זה, כאשר הרכב עומד בצד הדרך (במקום חוקי ובטוח כמובן!) והמכשיר מונח בדיבורית/התקן קבוע, ניתן בהחלט לעשות שימוש במכשירים אלו ובוודאי כשהשימוש הינו לצורך לימוד וחלק ממהלך השיעור.
לא, מערכת כרטיס תלמיד הינה מערכת עזר למורה ולתלמיד ואיננה מחליפה את הלימוד המעשי אלא מגבה אותו ומאפשרת למידה יעילה ומדוייקת בזמן קצר יותר!
רכישת מנוי הינה לתקופה של 3 חודשים ואינו מתחדש באופן אוטומטי. על מנת לחדש את המנוי יש לבצע רכישה מחדש.
בשלב זה המערכת נמצאת בפיילוט ומונגש בעברית בלבד. בהמשך יעלו גם גרסאות נגישות בשפות נוספות.
המערכת בנויה מ 52 מטרות הלימוד כולל תקנות בסיס. נושאים אלו חופפים במידה רבה את תכני התיאוריה אולם לא את כולם! על מנת להשלים את חומר הלימוד לתיאוריה יש לעבור על נושאי: גילאי לימוד, נהג חדש, ומלווה, מוערבות בתאונות דרכים, פסילת רישיון, שיטת הניקוד, הכרת הרכב ובדיקות שגרתיות. בהמשך יעלה מדריך השלמת נושאים אלו אשר יהיה חלק מהקורסים במערכת.
ישנן 2 קבוצות וואטסאפ הפועלות במקביל: קבוצה למורים ומנהלים מקצועיים וקבוצה לתלמידים. בקבוצות אלו ניתן להעלות צילומי מסך וכל שאלה לעיניין המערכת ותכניה. בנוסף, אחת לתק’ תעבור המערכת סבב תיקונים ועידכונים אשר יועלו בקבוצות ויאפשרו עבודה יעילה ורלוונטית בכל רגע.
למשתמשי המערכת קבוצות וואטסאפ נפרדות : קבוצה למורי נהיגה ומנהלים
מקצועיים בלבד וקבוצה נוספת לתלמידים. הקבוצות פתוחות לשאלות והסברים
בכל הקשור לתפעול ותוכן המערכת וכן מועלים בה סירטוני הדרכה לתפעול
ושימוש נכון במערכת.
עוצב ופותח באהבה ע”י דור חיים & גילת
2024 © כל הזכויות שמורות למלי ואברהם לוי | טוב אריאל
Please select a template first